Nawrocki rusza w Polskę! Finał kampanii pełen spotkań i... internetowej mocy!

Karol Nawrocki nie zwalnia tempa. Popierany przez Prawo i Sprawiedliwość kandydat na prezydenta znacząco zyskał w ostatnich sondażach – wyborcy zobaczyli wreszcie jego prawdziwe oblicze, nie to przefiltrowane przez media sprzyjające rządowi. Teraz czas na finałową odsłonę kampanii. Jak zapowiadają jego współpracownicy, sztab uruchamia ostatni, najbardziej intensywny etap: mocne wejście do sieci oraz wielkie spotkania w największych miastach. Kluczowa bedzie konwencja już 27 kwietnia w Łodzi.
- Zgodnie z planem kończymy trzeci etap kampanii i po Świętach Wielkanocnych zaczynamy kolejny
– ogłosił szef sztabu Karola Nawrockiego, poseł Paweł Szefernaker.
Polska twarzą w twarz z kandydatem
Dotychczas Karol Nawrocki odwiedził ponad 260 powiatów – to wynik, który stawia go na czele pod względem bezpośredniego kontaktu z Polakami. Ale to nie koniec.
- Przed nami bardzo duża konwencja w Łodzi. Będziemy odwiedzać największe miasta w Polsce i tam organizować duże spotkania otwarte na rynkach
– zapowiada poseł PiS Adam Andruszkiewicz.
Na liście miejscowości, które odwiedzi Nawrocki tuż po świętach, są m.in. powiaty: nowodworski, sztumski, kwidzyński, bytowski, chojnicki, człuchowski, szczeciński, sławieński, kołobrzeski, świdwiński, a także Koszalin, Łódź i Rzeszów. W planach także Lubaczów, Łańcut, Kolbuszowa, Mielec oraz Tarnobrzeg.
Internet bez cenzury – „Podcasty, YouTube i prawda”
Druga oś kampanijnego natarcia to ofensywa w internecie. Jak podkreśla Andruszkiewicz, to właśnie sieć daje szansę na dotarcie do tysięcy nowych wyborców – bez redakcyjnego cięcia i medialnych kalkulacji, co w przypadku głównych stacji telewizyjnych pracujących na rzecz kandydata PO, jest niestety standardem. Na uczciwą relację kampania polityk może liczyć tylko w Telewizji Republika oraz w Polsce 24.
- Podcasty, youtuberzy, to formuła, która jest Polakom chyba już najbliższa. Format stricte telewizyjny polegający na kilkunastominutowych rozmowach chyba się powoli wyczerpuje, bo Polacy raczej w większości chcą oglądać dłuższe formaty, w których można się dowiedzieć co naprawdę kandydat chce przekazać, a nie tylko to, co chce dana redakcja usłyszeć
– zaznacza poseł.
Życie, styl, codzienność – kandydat bliżej ludzi
Z nieoficjalnych informacji wynika, że kampania zyska także bardziej lifestylowy wymiar.
- Można się wtedy spodziewać pewnego rodzaju kuluarów życiowych Nawrockiego
– zdradza jedno ze źródeł zbliżonych do sztabu, sugerując, że wyborcy będą mogli poznać Karola Nawrockiego również „od kuchni”.
- Z pewnością w ostatnim miesiącu kampanii usłyszymy nasze kolejne pomysły na Polskę, bo takie plany są. Proszę obserwować naszą konwencję
– mówi z kolei jeden z polityków PiS, zapowiadając nowe propozycje programowe.
Ostatnia prosta – wszystko do wygrania
Wybory prezydenckie odbędą się 18 maja. W razie potrzeby druga tura przewidziana jest na 1 czerwca. Przed Karolem Nawrockim najważniejsze tygodnie – sztab zapowiada pełną mobilizację, a sam kandydat – jak zapowiadają współpracownicy – ma „bardziej reagować na bieżące wydarzenia” i odpowiadać bezpośrednio na nastroje społeczne.
Jak mówił Andruszkiewicz:
- Internet umożliwia dotarcie do znacznie większej liczby Polaków.
Teraz wszystko zależy od tego, jak wielu z tych Polaków zdecyduje się uwierzyć w prawdziwy obraz – nie ten medialnie spreparowany, ale ten, który z każdym dniem pokazuje Karol Nawrocki. Bez filtrów, skrótów i manipulacji.
Źródło: Republika, pap
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Jesteśmy na Youtube: Bądź z nami na Youtube
Jesteśmy na Facebooku: Bądź z nami na FB
Jesteśmy na platformie X: Bądź z nami na X