Pamiętacie kampanię reklamową z 2015 r., w której Fundacja Mamy i Taty nakłaniała Polki do nie odkładania decyzji o macierzyństwie? Doczekaliśmy się kampanii skierowanej do przyszłych ojców.
Kampania skierowana do matek spotkała sie z dużym odzewem. Wiele kobiet pisało, że decyzja o potomstwie nie należy tylko do nich samych. Fundacja Mamy i Taty przygotowała więc akcję "Fajnie być tatą", która ma zachęcać mężczyzn do podjęcia decyzji o założeniu rodziny.
– Najnowsza kampania dotyczy ojcostwa. Widzimy, że mężczyźni coraz później decydują się na związek małżeński, coraz więcej mężczyzn żyje w konkubinatach lub jako „wieczni single”. Naszą kampanią chcemy zwrócić uwagę mężczyzn, iż najważniejszą rolą jaką podejmują, jest rola ojca. Rola ta bywa przez media przedstawiana w krzywym zwierciadle, przedstawia się ojców nieobecnych lub wysoce problematycznych. Chcemy rozpocząć dyskusję o byciu ojcem i przywrócić ojcostwu należną mu rangę – piszą organizatorzy akcji.