Od czasu, gdy urząd prezydenta w Warszawie przejął Rafał Trzaskowski, biuro marketingu stolicy wydało około 4 miliony złotych na kontrakty z Gazetą Wyborczą i jej spółką AMS.
Odkąd Rafał Trzaskowski jest prezydentem Warszawy, z kasy miasta popłynęło prawie 4 miliony złotych na rachunek Gazety Wyborczej i jej spółki AMS SA. Pieniądze miały pomóc w obronie działań Trzaskowskiego za pośrednictwem gazety i internetu. Współpraca między stronami zakładała dodatkowo takie kwestie jak tuszowanie i zatajanie niewygodnych spraw, które dotyczą prezydenta i jego działań w stolicy.
Biuro Marketingu Warszawa wydało prawie 4,5 mln złotych na promocje i akcje informacyjne w mediach i podmiotach podobnych. Najbardziej w oczy rzuca się to, że prawie 4 miliony trafiło na konto Gazety Wyborczej i spółki AMS.
Ratusz przeznaczył na rzecz spółek między innymi 3 miliony złotych w ramach działania informacyjnego miasta z wykorzystanie nośników citylight, 800 tysięcy złotych na reklamy na wiatach przystankowych, czy też 55 tysięcy złotych na współprace przy akcji "Super Miasta", którą organizowała Agora.