Większość dzienników odnotowała spadki sprzedaży w pierwszym sześciu miesiącach 2017 roku, ale najwięcej straciła "Gazeta Wyborcza".
"Czarne chmury gromadzą się od kilku miesięcy nad „Gazetą Wyborczą”. Flagowy okręt Agory kolejny miesiąc zalicza ogromny spadek w sprzedaży. Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu aż o 19,63 proc. - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl" – informował portal Niezależna.pl na początku maja.
"Niemal wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Wyborcza” –podał dzisiaj serwis Wirtualnemedia.pl.
"Na ostatnią lokatę podium spadła z kolei „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu - o 20,44 proc. do 116 596 egz." – czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl.