Na ekranach reklamowych i billboardach w całym kraju ruszyła dziś kampania reklamowa nowej szaty graficznej i nowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”. Kampania jest oparta na cytatach odwołujących się do wypowiedzi znanych osób oraz informuje o nowym formacie tygodnika.
Od dzisiaj w całej Polsce na monitorach ekranów środków komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, SKM), ekranach LED w Warszawie (znany LED koło Cepelii), Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie oraz na blisko tysiącu billboardów w mniejszych miejscowościach wystartowała kampania nowego, magazynowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”, który w nowym formacie będzie można kupić od 1 marca w kioskach. Od tego dnia również w sieci kolporterskiej RUCH i Kolporter będzie miała miejsce promocja magazynowego formatu „Gazety Polskiej”.
Kampania jest oparta na cytatach odwołujących się do wypowiedzi znanych osób oraz informuje o nowym formacie tygodnika.
Wśród haseł na billboardach pojawiły się m.in.: „Bić k... i złodziei”, „Tygodnik. Bez resortowych dzieci”, „Tygodnik. Lepszego sortu”.