Neo-TVP się załamie. Najnowsze dane mówią wprost: Stacja traci widzów
Z analizy wynika, że program "Pytanie na Śniadanie" stracił 113 tysięcy oglądających - względem zeszłego roku. Niewielki wzrost oglądalności zaliczył za to "Dzień Dobry TVN".
Z danych Nielsen Media za okres od 1 do 30 października wynika, że średnio 260 tys. osób oglądało "Pytanie na śniadanie", co oznacza spadek o 113 tys. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Program, emitowany od 7:55 do 11:10 (w soboty do 11:40, w niedziele do 11:20), zarejestrował średni udział w rynku wynoszący 6,24 proc., co jest spadkiem z 7,96 proc. W grupie komercyjnej wiekowej 16-59 jego udział wyniósł 4,95 proc. (spadek z 6,66 proc.).
Program zaczyna się 20-minutową częścią zatytułowaną "Pobudka", która rozpoczyna się o 7:30 i przyciąga średnio 153 tys. widzów (spadek o 37 tys.).
Z kolei "Dzień dobry TVN", emitowane w godzinach 7:45-11:20, śledzi średnio 325 tys. widzów, co oznacza wzrost o 5 tys. w porównaniu do ubiegłego roku. TVN uzyskał 7,76 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (wzrost z 6,98 proc.), a w grupie 16-59 udział wyniósł 8,93 proc. (wzrost z 8,43 proc.).
Program "Halo tu Polsat", emitowany od piątku do niedzieli w godzinach 8-11, miał średnio 188 tys. widzów w październiku, co przekłada się na 3,94 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 4,24 proc. w grupie 16-59. Program ten jest emitowany od 31 sierpnia.
Źródło: Press.pl
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.