-Od 2009 roku nasz oddział katyński jest w południowym bastionie cytadeli warszawskiej i to mogło przyczynić się do dezorientacji- tak mówił Tomasz Szczepański z Muzeum Katyńskie.
Muzeum Katyńskie, zlokalizowane w Warszawie nie jest najlepiej rozreklamowane, Tomasz Szczepański wskazał, że -jeden powód tego może być wybitnie techniczny.
Jaki?
- Wszystko wymaga nagłaśniania, reklamy, jakiejś skutecznej promocji. - Wiążą się z tym oczywiste koszty i to też jest na pewno czynnik, który w jakimś stopniu ogranicza popularność – zaznaczył Tomasz Szczepański.
Szczepański poprosił też o pomoc dla muzeum od strony medialnej- Reklamujcie nas państwo – zakończył Tomasz Szczepański.
A muzeum katyńskie w Warszawie nadal nie ma marketingu i znaku drogowego @PiotrGlinski https://t.co/WI95U7Mg7F
— Pani Bot Anna ???????? (@mybeagle019) July 22, 2021
#MuzeumKatyńskie, piękne, z masakrycznymi godzinami otwarcia. pic.twitter.com/XCkPOigVuU
— Neste (@Agniesz10455228) July 14, 2021