Jak prowadzić przedsiębiorstwo medialne i jak zarządzać informacją w dobie koronawirusa? 8 i 9 grudnia 2020 r. polscy menadżerowie będą dyskutować podczas dwóch debat, które zapowiadają III edycję konferencji Media Przyszłości.
Pandemia poważnie zmieniła rynek mediów i informacji. Wzrosło zapotrzebowanie na sprawdzoną informację, ale jednocześnie istnieje potrzeba jej rzetelnej selekcji, bo do odbiorców dociera tak dużą ilość komunikatów, że mówi się wręcz o infodemii.
Zamykanie placówek handlowych w Polsce i mniejsze przemieszczanie się odbiorców spowodowało ograniczenia dystrybucyjne.
- Jak efektywnie zarządzać przedsiębiorstwem medialnym, dostarczać wiarygodną informację i na niej zarabiać w dobie pandemii? To właśnie wyzwania, przed którymi stają, i na które na co dzień starają się odpowiedzieć paneliści naszych debat. Chcemy by podzielili się tym doświadczeniem z innymi – zaznacza Wojciech Surmacz, prezes Polskiej Agencji Prasowej.
Debata pt. „Koronakryzys w mediach. Przedsiębiorstwo medialne w obliczu pandemii”, która odbędzie się 8 grudnia, o godz. 10.00 przede wszystkim skupiać się będzie na aspekcie zarządzania przedsiębiorstwem w dobie koronawirusa, a wezmą w niej udział m.in. Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia i Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
Z kolei debata pt. „Koronakryzys w biznesie. Jak zarządzać komunikacją w dobie pandemii i infodemii” zaplanowana na 9 grudnia o godz. 10.00 będzie poświęcona infodemii i temu, jak zarządzać informacją, jak ją weryfikować, a także narastającemu zjawisku fake newsów. Jej uczestnikami będą m.in. Adam Łaszyn, ekspert ds. komunikacji kryzysowej, Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka, Krzysztof Moczulski, rzecznik prasowy LOT, Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy Link4.
Obie debaty będą punktem wyjścia dla III edycji konferencji Media Przyszłości.