Przejdź do treści
LINK4 nagrodzony srebrnym Effie
Telewizja Republika

Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” została doceniona przez specjalistów z branży. Właśnie otrzymała srebrną statuetkę Effie Awards 2017, czyli prestiżową nagrodę za najbardziej efektywną kampanię marketingową.

 

W nagrodzonej reklamie została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”. Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do muzyki znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam. Rok temu reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana właśnie przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. Tegoroczna srebrna nagroda jest więc już drugim wyróżnieniem dla polskiego ubezpieczyciela. 

 

– Szczególnie ważne jest to, że te nagrody przyznali nam najwięksi specjaliści w branży – mówi dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka, która wraz z zespołem odebrała w poniedziałkowy wieczór srebrną statuetkę na gali zorganizowanej w Operze Narodowej w Warszawie.

 

W jury konkursu zasiadają praktycy, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową, tworzą reklamy i opracowują strategie promocji marki i sprzedaży, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Oceniają efektywność kampanii, które wyróżniają się zarówno działaniem komunikacyjnym na rynku, jak i wysokimi wynikami biznesowymi. 

 

A pod tym względem LINK4 radzi sobie bardzo dobrze. Dzięki dużej sprzedaży w Internecie w ciągu półtora roku firma zwiększyła przypis z 500 milionów do miliarda złotych, dzięki współpracy z Googlem i multiagencjami.

 

Effie to niejedyne wyróżnienia, jakie w ostatnim czasie dostał LINK4. Bankowcy i pracownicy firm ubezpieczeniowych przyznali mu tytuł „Lamparta Biznesu” za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Redakcje Biznes Trendy w dzienniku „Rzeczpospolita” i Forum Biznesu w „Dzienniku Gazecie Prawnej” w styczniu 2016 roku wyróżniły LINK4 tytułem „Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne. A miesięcznik ekonomiczny „Home&Market” docenił kreatywność LINK4 i na liście najciekawszych innowacji 2016 roku umieścił rozwiązanie telematyczne wprowadzone przez LINK4 wspólnie z Naviexpert – „Bezpieczna jazda z LINK4”.

Telewizja Republika

Wiadomości

Dlaczego rząd Tuska chce poddawać dzieci propagandzie LGBT?

SZOK w środowisku Trumpa po decyzji Bidena. „To wywoła III wojnę światową”

Jutro szósty lot testowy największej na świecie rakiety Starship

Szkocja jako pierwsza zagra na Narodowym po raz trzeci

Polki napisały historię. Mogą ją przepisać na nowo... z Włoszkami

Chińczycy wykonali operację. Lekarz nie dotknął pacjentki

Argentyńska gospodarka bije rekordy. Inflacja w październiku 2,7%

Decydująca faza wojny. Ukraina uderzy na Rosję. Kto nie zarobi?

Biden znowu układa agendę Trumpowi. Ma rozmach: Chiny, klimat

Polski turysta zasłabł na Maderze. Strażacy udzielili mu pomocy

Państwo odcięte od świata. Szerzy się przemoc wobec kobiet

Przełomowa decyzja Bidena. USA zezwoliły Ukrainie na daleki atak

Sumy: co najmniej 10 osób zginęło w rosyjskim ataku rakietowym

Rozpoczęła się konserwacja obrazu Matki Bożej z Andrychowa

Legenda rapu w kontrze do lewicowej wizji świata – Wujek Samo Zło

Najnowsze

Dlaczego rząd Tuska chce poddawać dzieci propagandzie LGBT?

Polki napisały historię. Mogą ją przepisać na nowo... z Włoszkami

Chińczycy wykonali operację. Lekarz nie dotknął pacjentki

Argentyńska gospodarka bije rekordy. Inflacja w październiku 2,7%

Decydująca faza wojny. Ukraina uderzy na Rosję. Kto nie zarobi?

SZOK w środowisku Trumpa po decyzji Bidena. „To wywoła III wojnę światową”

Jutro szósty lot testowy największej na świecie rakiety Starship

Szkocja jako pierwsza zagra na Narodowym po raz trzeci