- Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie nie można korzystać z naszych bankomatów. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem niedogodności – czytamy w informacji podanej przez Santander Bank Polska. Internauci oburzeni są zaistniałą sytuacją.
Dziś rano, pojawiła się informacja, że klienci Santander Bank Polska, który przejął m.in. BZ WBK oraz Deutsche Bank Polska, nie mogą realizować wypłat w bankomatach, oraz, że trwają pracę nad najszybszym rozwiązaniem niedogodności.
Klienci banku piszą jednak w komentarzach, że płatności kartą w sklepach, również nie są możliwe i nie kryją oburzenia na zaistniałą sytuacją.
- Z dnia na dzień coraz gorzej z tym bankiem- pisze pod postem banku w mediach społecznościowych jedna z internautek.
- To co się dzieje od kiedy bank się przekształcił to jest jakiś żart. Porażka - dzisiaj odrzuciło mi kartę, mężowi również w sklepie – komentuje inna klientka.
- Wstyd ! Który to już raz są zablokowane wszystkie możliwości płatności ?! –pyta kolejna osoba.
( źródło: facebook.com/santanderbankpolska )
Bank przekazał, że o postępie prac będzie informować na bieżąco.
Jako aktualizacja wpisu o awarii, zamieszczono już informację, że usterka została usunięta.