Niby miała być taka czystka reklamowa w Wyborczej po "dobrej zmianie". A tutaj proszę – w ten sposób dziennikarz Marcin Makowski skomentował dane opublikowane przez Wirtualnemedia.pl, z których wynika, że w pierwszym kwartale roku ministerstwa wykupiły najwięcej reklam właśnie w dzienniku Adama Michnika.
Według informacji podanych przez portal, w pierwszym kwartale roku ministerstwa znacząco zwiększyły inwestycje na reklamy w prasie. Wśród dzienników największym beneficjentem pozostaje "Gazeta Wyborcza", która na reklamach zarobiła 2 mln zł. Na drugim miejscu uplasował się "Dziennik Gazeta Prawna" w którym resorty wykupiły reklamę za kwotę 1,2 mln zł. W pierwszej piątce znalazły się również takie tytuły, jak „Gazeta Pomorska”, „Dziennik Łódzki” i „Głos Wielkopolski”. Z czołówki wypadły z kolei „Fakt”, „Super Express” i „Puls Biznesu”.
Niby miała być taka czystka reklamowa w Wyborczej po "dobrej zmianie". A tutaj proszę. pic.twitter.com/CMhNcxjnbA
— Marcin Makowski (@makowski_m) 9 maja 2016
Zdecydowanie zmieniła się z kolei lista magazynów, w których ministerstwa wykupują reklamy. Nowy rząd zainwestował w tygodniki "Wprost", "Do Rzeczy", "W Sieci", "Świat seriali" i "Dziecko". W ubiegłym roku wśród najbardziej najwięcej środków z reklam otrzymywały „Polityka”, „Angora”, „Newsweek Polska”, „Bloomberg Businessweek Polska” i „Moje smaki życia”.
Polecamy Nasze programy
Wiadomości
Najnowsze
Gwiazda NBA do Demokratów: "Przegraliście. Siedźcie cicho!"
Aktorka martwi się o Amerykanów, którzy „nie mają możliwości ucieczki"
Kurski: jednego dnia Sutryk popiera Trzaskowskiego, drugiego przychodzi po niego CBA. To sprawka Tuska.
Gembicka: Tusk pręży muskuły i mówi, że nie wpuści migrantów, a za plecami Polaków zgadza się na wszystko