Klienci banku BGŻ BNP Paribas z przerażeniem patrzyli, jak z ich internetowych kont znikają pieniądze. Bank uspokaja i tłumaczy to „przejściowymi problemami z prawidłowym wyświetlaniem salda”.
Bank BGŻ BNP Paribas napotkał na niemały problem z systemem e-bankowości. Klienci masowo informowali o tym, że pieniądze albo znikają z ich internetowych kont, albo część płatności kartą jest dublowana. Bank uspokaja i tłumaczy przyczyny problemu.
„Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda w rachunku w sekcji „Moje finanse” lub w liście rachunków. Problemy wynikają z przeprowadzonego w banku procesu ujednolicania bankowości elektronicznej. Zmiany w systemach wprowadzaliśmy w miniony weekend” - pisze bank na swoim profilu na Facebooku.
BGŻ BNP Paribas potwierdza, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i uspokaja, że pieniądze klientów są bezpieczne.