PiS rusza w teren. Kurzejewski: To nie kryzys, to strategia
Prawo i Sprawiedliwość intensyfikuje działania kampanijne. W nadchodzących dniach liderzy partii, w tym Jarosław Kaczyński, Mateusz Morawiecki i Mariusz Błaszczak, będą prowadzić spotkania z wyborcami w całej Polsce. W programie „Przyjaciele” na antenie Telewizji Republika Mateusz Kurzajewski, zastępca rzecznika PiS, podkreślił, że nie jest to reakcja na kryzys, lecz konsekwentna realizacja strategii zapowiedzianej już wcześniej.
- Nie ma żadnego kryzysu w kampanii. Zapowiadaliśmy to bezpośrednio po konferencji programowej, że struktury partii będą angażowały się w kampanię. Teraz organizujemy spotkania w zasadzie w każdej gminie w Polsce
– wyjaśnił Kurzajewski.
Spotkania mają na celu promocję 21-punktowego programu Karola Nawrockiego, kandydata PiS na prezydenta. Partia liczy, że bezpośredni kontakt z wyborcami pozwoli lepiej wyjaśnić propozycje programowe i zmobilizować elektorat.
Drożyzna i podatki – kluczowe tematy kampanii
Kurzajewski podkreślił, że jednym z najczęściej poruszanych tematów w rozmowach z Polakami są rosnące koszty życia. Według niego propozycje Karola Nawrockiego dotyczące obniżenia podatków i ulg dla rodzin są odpowiedzią na te oczekiwania społeczne.
- Najczęściej ludzie narzekają na drożyznę, mówią, że tak drogo jak w tej chwili jeszcze nie było. Stąd pierwsze najważniejsze punkty programu dotyczą właśnie obniżenia podatków i specjalnych ulg dla rodzin
– mówił wicerzecznik PiS.
Jednym z kluczowych punktów programu jest wprowadzenie 0% PIT dla rodzin 2+2 w pierwszym progu podatkowym (do 140 tys. zł) oraz obniżenie VAT na żywność. PiS liczy, że te propozycje będą silnym argumentem w kampanii.
Social media i konkurencja – czy PiS przegrywa w Internecie?
W rozmowie pojawił się również temat roli mediów społecznościowych w kampanii wyborczej. Kurzajewski odniósł się do popularności Sławomira Mentzena i Konfederacji w Internecie, podkreślając, że wysoka aktywność w social mediach nie zawsze przekłada się na realne poparcie.
- Proszę zwrócić uwagę na content, który jest przygotowywany przez Sławomira Mentzena i Konfederację – w wielu aspektach jest po prostu infantylny. Przyciąga młodych ludzi, którzy w większości nie mają jeszcze prawa głosu
– stwierdził.
Zdaniem polityka PiS, kampania Karola Nawrockiego na poważnym przekazie, ponieważ „poważnym i odpowiedzialnym”. Kurzajewski podkreślił, że mimo dominacji Konfederacji w mediach społecznościowych, to PiS stawia na merytoryczność i realne rozwiązania.
Kampania wkracza w decydującą fazę, a Prawo i Sprawiedliwość konsekwentnie realizuje swoją strategię. Czy bezpośrednie spotkania z wyborcami przyniosą oczekiwany efekt? To pokażą nadchodzące tygodnie.
Źródło: Republika
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Jesteśmy na Youtube: Bądź z nami na Youtube
Jesteśmy na Facebooku: Bądź z nami na FB
Jesteśmy na platformie X: Bądź z nami na X
Polecamy Nasze programy
Wiadomości
Najnowsze

Incydent na spotkaniu z Trumpem. Dziennikarka uderzyła go mikrofonem!

Trzeci stopień zagrożenia lawinowego w Tatrach. To ogromne niebezpieczeństwo dla turystów

"Jego marny żywot został zakończony". Trump potwierdził śmierć jednego z liderów Państwa Islamskiego

Ambasador w Waszyngtonie uznany za persona non grata. Rubio ostro: podżega do rasizmu