Przejdź do treści

PKN ORLEN z nowymi akcjami promocyjnymi. „Z dumą wspieramy sportowców"

Źródło: Fot. twitter/PKN_ORLEN

PKN ORLEN z przygotował pięć nowych akcji promocyjnych. Będą one łączyły sport (nadchodzące Igrzyska Olimpijskie oraz wyścigi Formuły 1) z ofertą dostępną na stacjach ORLEN.

Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu podkreślił, że firmie zależy na tym, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.

- Naszym priorytetem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnianie im najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. To procentuje. Segment detaliczny to silny filar naszej działalności, w którym w ubiegłym roku osiągnęliśmy rekordowy wynik 3,3 mld zł EBITDA LIFO - zaznaczył.

Twarzami kampanii „olimpijskiej" są najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci. W ich gronie znaleźli się: Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski oraz paraolimpijczycy: Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec.

- Kampania promująca ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach Orlen, w spocie wideo oraz działaniach digital, bazuje na wartościach olimpijskich i duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców, ich walkę z samym sobą, treningi i wyrzeczenia - wyjaśniono.

Kupony i paliwo w promocyjnej cenie

Wśród nowych kampanii PKN Orlen jest ta zaplanowana na dzień startów Formuły 1. Na stacjach będzie można nabyć paliwa premium (Verva 98 i Verva ON) w cenie paliw podstawowych.

PKN ORLEN wspiera również aplikację ORLEN VITAY w ramach kampanii „Mistrzowskie kupony”. Przy realizacji jednego z dwóch kuponów obejmujących zakup: paliwa oraz produktów pozapaliwowych za kwotę ponad 5 zł lub zakup produktów STOP CAFE powyżej 14 zł poprzez aplikację klient gratisowo otrzyma specjalnie wydany Magazyn Olimpijski ORŁY Tokio. Akcja jest zaplanowana od 2 lipca do 15 sierpnia na stacjach ORLEN.

Kolejną akcją marketingową jest „Inny kraj ta sama stacja”. Celem jest przedstawienie PKN ORLEN jako dużej międzynarodowej firmy, która jest obecna również na sąsiednich rynkach. Twarzą tej kampanii są sportowcy Teamu Alfa Romeo Racing ORLEN: Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi.

nowymarketing

Wiadomości

Historia cenzury piórem J. Maciejewskiego | Republika wstajemy!

Rosja znowu zaatakowała rakietami i 267 dronami

Przedterminowe wybory. Niemcy ruszyli do urn

Oko na niedzielę | Miłość nieprzyjaciół czyli trzy wyzwolenia

Świat modli się za papieża Franciszka...

Zaskakujące zakończenie weekendu. Sprawdź prognozę!

W jakim celu tak naprawdę Sikorski poleciał do USA?

Szef MSZ zapowiedział duży pakiet sankcji przeciwko Rosji

Znaleziono nieznaną roślinę sprzed 310 mln lat

Co Trump powiedział Dudzie o Polsce? To najważniejsze

Rosyjskie ataki na Kijów i inne części kraju. Są ofiary

Elon Musk chce przyśpieszyć zakończenie misji ISS

Kontrowersyjna walka MMA wywołała oburzenie | FILM

NATO rozbuduje systemu rurociągów w kierunku wschodniej Europy

Strzelanina w szpitalu w USA: Nie żyje policjant i porywacz

Najnowsze

Historia cenzury piórem J. Maciejewskiego | Republika wstajemy!

Świat modli się za papieża Franciszka...

Zaskakujące zakończenie weekendu. Sprawdź prognozę!

W jakim celu tak naprawdę Sikorski poleciał do USA?

Szef MSZ zapowiedział duży pakiet sankcji przeciwko Rosji

Rosja znowu zaatakowała rakietami i 267 dronami

Przedterminowe wybory. Niemcy ruszyli do urn

Oko na niedzielę | Miłość nieprzyjaciół czyli trzy wyzwolenia