Przejdź do treści

PKN ORLEN z nowymi akcjami promocyjnymi. „Z dumą wspieramy sportowców"

Źródło: Fot. twitter/PKN_ORLEN

PKN ORLEN z przygotował pięć nowych akcji promocyjnych. Będą one łączyły sport (nadchodzące Igrzyska Olimpijskie oraz wyścigi Formuły 1) z ofertą dostępną na stacjach ORLEN.

Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu podkreślił, że firmie zależy na tym, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.

- Naszym priorytetem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnianie im najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. To procentuje. Segment detaliczny to silny filar naszej działalności, w którym w ubiegłym roku osiągnęliśmy rekordowy wynik 3,3 mld zł EBITDA LIFO - zaznaczył.

Twarzami kampanii „olimpijskiej" są najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci. W ich gronie znaleźli się: Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski oraz paraolimpijczycy: Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec.

- Kampania promująca ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach Orlen, w spocie wideo oraz działaniach digital, bazuje na wartościach olimpijskich i duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców, ich walkę z samym sobą, treningi i wyrzeczenia - wyjaśniono.

Kupony i paliwo w promocyjnej cenie

Wśród nowych kampanii PKN Orlen jest ta zaplanowana na dzień startów Formuły 1. Na stacjach będzie można nabyć paliwa premium (Verva 98 i Verva ON) w cenie paliw podstawowych.

PKN ORLEN wspiera również aplikację ORLEN VITAY w ramach kampanii „Mistrzowskie kupony”. Przy realizacji jednego z dwóch kuponów obejmujących zakup: paliwa oraz produktów pozapaliwowych za kwotę ponad 5 zł lub zakup produktów STOP CAFE powyżej 14 zł poprzez aplikację klient gratisowo otrzyma specjalnie wydany Magazyn Olimpijski ORŁY Tokio. Akcja jest zaplanowana od 2 lipca do 15 sierpnia na stacjach ORLEN.

Kolejną akcją marketingową jest „Inny kraj ta sama stacja”. Celem jest przedstawienie PKN ORLEN jako dużej międzynarodowej firmy, która jest obecna również na sąsiednich rynkach. Twarzą tej kampanii są sportowcy Teamu Alfa Romeo Racing ORLEN: Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi.

nowymarketing

Wiadomości

Bez dwóch zdań - to najzdrowszy owoc na świecie

Ziobro: (nie)praworządność narasta w naszym kraju!

Lis, Trzaskowski i Martyniuk. Cóż mogło pójść nie tak...

Dworczyk: Donald Tusk zachowywał się dotąd w sposób nieodpowiedzialny wobec USA

Kolejne dwa amerykańskie stany odchodzą od politycznej poprawności

Republika. O godz. 20:05 zapraszamy na Gościa Dzisiaj

Bąkiewicz: Trzaskowski drenuje budżet miasta stołecznego Warszawy

Matczak broni WOŚP i Owsiaka, ale Polacy domagają się przejrzystości

Express Republiki 18.01.2025

Co czwarty młody Niemiec jest zagrożony ubóstwem

prof. Szewczak: Tusk wykonywał wszystkie polecenia Angeli Merkel

TikTok znika z USA. 170 milionów osób bez dostępu do platformy

Polacy na piątym miejscu w Pucharze Świata w skokach Zakopanem, wygrali Austriacy

Był skrajny hejt, a dziś? Disco polo jest już całkiem spoko. Bo idą wybory

Kurzejewski: sztab Trzaskowskiego robi mu krzywdę, ale to nie jest nasz problem

Najnowsze

Radio Republika teraz również w aplikacji. Pobierz i słuchaj bez przeszkód!

Dworczyk: Donald Tusk zachowywał się dotąd w sposób nieodpowiedzialny wobec USA

Kolejne dwa amerykańskie stany odchodzą od politycznej poprawności

Republika. O godz. 20:05 zapraszamy na Gościa Dzisiaj

Bąkiewicz: Trzaskowski drenuje budżet miasta stołecznego Warszawy

Bez dwóch zdań - to najzdrowszy owoc na świecie

Ziobro: (nie)praworządność narasta w naszym kraju!

Lis, Trzaskowski i Martyniuk. Cóż mogło pójść nie tak...